Constantemente reformulada y mitificada por los occidentales, la India sigue fascinando con suhistoria milenaria, sus santuarios, sus creencias y rituales ancestrales, y su diversidad lingüísticay cultural.Hoy en día, este panorama se mezcla con el de una sociedad que está cambiando a un ritmo frené...
Constantemente reformulada y mitificada por los occidentales, la India sigue fascinando con su historia milenaria, sus santuarios, sus creencias y rituales ancestrales, y su diversidad lingüística y cultural. Hoy en día, este panorama se mezcla con el de una sociedad que está cambiando a un ritmo frenético y está a la vanguardia de la revolución digital. Este volumen tiene como objetivo representar el caso de la India y sus contradicciones, su terror y su alegría, desde los bailes de la hijra en Koovagam hasta el éxito de la luchadora Vinesh Phogat. A pesar de los obstáculos y los pasos hacia atrás, la India continúa su camino por el largo camino hacia la libertad y el fin de la pobreza.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.