La necesidad de disminuir no sólo los costes de producción sino también la mano de obra empleada en las tareas vitícolas ha determinado, en los últimos años, un impulso notable en la mecanización de la viticultura mundial has el punto de existir hoy, por primera vez en la historia, varios miles de h...
La necesidad de disminuir no sólo los costes de producción sino también la mano de obra empleada en las tareas vitícolas ha determinado, en los últimos años, un impulso notable en la mecanización de la viticultura mundial has el punto de existir hoy, por primera vez en la historia, varios miles de hectáreas de viñedos íntegramente mecanizados (incluidas las operaciones de poda y vendimia). Por otro lado, la viticultura española es muy peculiar y diferente a la del resto del mundo por lo que resulta arriesgado extrapolar situaciones, técnicas y resultados. En este texto se aportan datos, ideas y reflexiones sobre los antecedentes, el interés, los costes y las posibilidades de mecanización integral de nuestra viticultura haciendo especial hincapié en la poda por ser la técnica de cultivo más difícil de mecanizar.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.