La presente obra se divide en los siguientes capítulos: 1. Configuración dogmática de la Tutela Aquiliana. 2. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero sonsistente en la pérdida de la cosa debida al acreedor. 3. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero ...
La presente obra se divide en los siguientes capítulos: 1. Configuración dogmática de la Tutela Aquiliana. 2. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero sonsistente en la pérdida de la cosa debida al acreedor. 3. Hipótesis de lesión del derecho de crédito imputable a tercero consistente en la insatisfacción por muerte o lesiones. 4. Hipótesis de lesión del derecho de crédito consecuencia de un acto o negocio de tercero que incide sobre la posición jurídica del acreedor. 5. Hipótesis de lesión del derecho de crédito con la concurrencia de responsabilidades del deudor y del Tercero. 6. Desenvolvimiento de la fórmula de responsabilidad extracontractual en las hipótesis de lesión del crédito por un tercero.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.